Polityka Prywatności firmy SAFETY PROJECT sp. z o. o.
INFORMACJE OGÓLNE
- SAFETY PROJECT sp. z o. o. zwraca szczególną uwagę na poszanowanie prywatności kontaktujących się z firmą użytkowników, zwłaszcza skupia się na zapewnieniu ochrony ich danych osobowych oraz stosuje odpowiednie rozwiązania organizacyjne i techniczne chroniące Internautów przed działaniami osób trzecich. Wszystkie czynności jakie podejmujemy, by użytkownik miał zapewnione poczucie pełnego bezpieczeństwa jest zgodne z obowiązującym prawem.
- Korzystając z elektronicznego formularza kontaktowego akceptuje Pani/Pan niniejszą Politykę Prywatności (więcej informacji znajdzie Pani/Pan w klauzuli informacyjnej dla osób korzystających z formularza kontaktowego).
- Szanujemy prawo do prywatności i dbamy o bezpieczeństwo danych. W tym celu używany jest m.in. bezpieczny protokół szyfrowania komunikacji (SSL).
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest firma Safety Project sp. z o. o. (dalej: „SP” lub „Administrator”) z siedzibą przy ul. Zaułek Rogoziński 11B/4, 51-116 Wrocław, adres e-mail: kontakt@safetyproject.pl /numer telefonu +48 531 419 151, numer NIP: 8952236010, numer KRS: 0000936005
- Niniejsza Polityka stanowi zbiór informacji o uprawnieniach przysługujących osobom, których dane dotyczą w związku z pozyskaniem danych osobowych oraz ich przetwarzaniem przez Administratora, zasad stosowanych przez SP w zakresie ochrony danych osobowych, w tym zbieranych za pośrednictwem formularzy internetowych znajdujących się na stronie: safetyproject.pl/kontakt, a także przez zapisywanie w urządzeniach końcowych plików cookies.
PODSTAWA PRAWNA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Zbierając Pani/Pana dane osobowe, informujemy o podstawie prawnej ich przetwarzania. Wynika ona z przepisów RODO (Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – ogólnego rozporządzenia o ochronie danych). Gdy informujemy o:
- 6 pkt 1 lit. a) RODO – przetwarzamy dane osobowe na podstawie otrzymanej od Pani/Pana zgody,
- 6 pkt 1 lit. b) RODO – przetwarzamy dane osobowe, ponieważ są one niezbędne do wykonania umowy lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy,
- 6 pkt 1 lit. c) RODO – przetwarzamy dane osobowe w celu wypełnienia obowiązku prawnego,
- 6 pkt 1 lit. f) RODO – przetwarzamy dane osobowe w celu wykonania prawnie uzasadnionych interesów.
CEL ORAZ ZAKRES ZBIERANIA DANYCH
- SP ogranicza zbieranie i przetwarzanie danych osobowych do niezbędnego minimum wymaganego do realizacji świadczonych usług. SP gromadzi dane w związku z:
- wypełnieniem formularza internetowego lub dokonaniem rezerwacji szkolenia
- zawarciem oraz wykonaniem umowy (w tym umowy o szkolenie)
- wyrażeniem zgody na otrzymywanie informacji handlowych dotyczących usług lub produktów Administratora
- podczas kontaktowania się z Administratorem za pomocą dostępnych narzędzi na stronie internetowej www.safetyproject.pl
- automatycznie za pośrednictwem plików cookies
- Zbieranie danych osobowych dokonywane jest w celu:
- obsługi zgłoszenia dokonanego za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego na stronie internetowej www.safetyproject.pl/kontakt
- zawarcia oraz wykonania umowy o szkolenie
- wykonania innych dyspozycji osoby, której dane dotyczą
- wysyłania informacji handlowych po uzyskaniu uprzedniej zgody
- dostosowania zawartości strony internetowej www.safetyproject.pl do preferencji osoby odwiedzającej, a także optymalizacji korzystania ze strony internetowej
- oceny jakości produktów i usług oferowanych przez SP
- wypełniania obowiązków prawnych ciążących na Administratorze
- Administrator, ze względu na przedmiot umowy oraz inne jej elementy, może przetwarzać następujące dane osobowe:
- imię i nazwisko
- adres zamieszkania/prowadzenia działalności/siedziby (ulica, numer domu, numer lokalu, kod pocztowy, miejscowość, kraj)
- numer PESEL
- datę urodzenia
- adres poczty elektronicznej
- numer telefonu kontaktowego
- dane pracodawcy
- dane związane z przebiegiem nauczania
- nazwa firmy i numer identyfikacji podatkowej (NIP)
Każdorazowo zakres wymaganych do zawarcia umowy danych osobowych wskazany jest na odpowiednim formularzu internetowym, bądź w treści umowy.
- W celu potwierdzenia tożsamości Klienta, Administrator uprawniony jest do weryfikacji jego danych osobowych, w tym dokumentu tożsamości.
LOGI SERWERA
- Korzystanie z serwisu WWW wiąże się z przesyłaniem zapytań do serwera, na którym przechowywana jest strona. Przeglądane zasoby identyfikowane są poprzez adresy URL. Każde zapytanie skierowane do serwera zapisywane jest w logach serwera WWW. Zapisowi mogą podlegać:
- publiczny adres IP komputera z którego nadeszło zapytanie,
- czas nadejścia zapytania,
- adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez użytkownika- w przypadku gdy przejście do strony nastąpiło przez odnośnik,
- informacje o przeglądarce internetowej i systemie operacyjnym użytkownika,
- informacje o błędach, jakie nastąpiły przy realizacji transakcji HTTP.
- Wyżej wymienione dane są wykorzystywane jako materiał pomocniczy służący do administrowania serwisem i do zapewnienia sprawnej obsługi świadczonych usług hostingowych.
- Dane nie są kojarzone z konkretnymi osobami przeglądającymi stronę.
- Dane nie są ujawniane nikomu poza osobami upoważnionymi do administrowania serwerem.
OKRES PRZECHOWYWANIA
- Dane osobowe przechowywane są nie dłużej niż jest to konieczne do realizacji celów, dla których je zgromadzono oraz w okresie niezbędnym do realizacji obowiązków prawnych Administratora. Tym samym dane osobowe przechowywane są do czasu, gdy:
- jest to niezbędne w celu wykonania umowy tj. dostarczenie produktu lub usługi
- obowiązujące przepisy prawa wymagają przechowywania danych osobowych przez Administratora
- dane osobowe są wymagane w celu ochrony i obrony praw lub własności Administratora (będzie to długość okresu przedawnienia roszczeń)
PRAWA UŻYTKOWNIKA
W granicach określonych przepisami RODO posiada Pani/Pan prawo do:
- dostępu do swoich danych
- sprostowania (poprawienia) danych
- usunięcia danych
- ograniczenia przetwarzania danych
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych
- przeniesienia swoich danych
- wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub innego właściwego organu nadzorczego, w przypadku uznania, że przetwarzanie Pani/Pana danych narusza obowiązujące przepisy
- cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych
UDOSTĘPNIANIE DANYCH OSOBOWYCH
- W związku z prowadzeniem działalności wymagającej przetwarzania danych osobowych, dane osobowe mogą być ujawniane zewnętrznym podmiotom, tj. dostawcom obsługującym systemy informatyczne, podmiotom oferującym usługi księgowe, operatorom pocztowym i kurierom.
- Administrator może ujawnić wybrane informacje mające związek z Użytkownikiem właściwym organom bądź osobom trzecim, które zgłoszą żądanie udzielenia takich informacji, opierając się na odpowiedniej podstawie prawnej oraz zgodnie z przepisami obowiązującego prawa.
ZMIANY POLITYKI PRZETWARZANIA DANYCH
- Polityka jest na bieżąco weryfikowana i w razie potrzeby aktualizowana.