W oparciu o art. 121 ust. 2c Ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej, wychodząc naprzeciw potrzebom osób zatrudnionych w ośrodkach pomocy społecznej, centrach usług społecznych oraz powiatowych centrach pomocy rodzinie, pragniemy przypomnieć, że jako pracownicy socjalni macie Państwo prawo do szkoleń podnoszących poziom bezpieczeństwa osobistego podczas wykonywania czynności zawodowych. Jako firma z największym w Polsce doświadczeniem szkoleniowym w obszarze bezpieczeństwa, analizując specyfikę Państwa pracy, opracowaliśmy szkolenie dedykowane szkolenie z obszaru bezpieczeństwa dla pracowników socjalnych, którego zakres i tematyka uwzględniają charakterystykę Państwa pracy i potencjalnych zagrożeń, z którymi możecie spotkać się pełniąc obowiązki służbowe. Plan naszych szkoleń, oprócz metod zapobiegania i deeskalacji konfliktów na poziomie komunikacji, zawiera także zagadnienia sposobów reagowania na różnego typu zamachy i sytuacje kryzysowe, do których może dojść zarówno w Państwa placówce, jak i podczas wykonywania zadań terenowych. Na podstawie art. 121 ust. 2c Ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej, szkolenia z obszaru bezpieczeństwa ośrodków pomocy społecznej oraz szkolenia podnoszące poziom bezpieczeństwa osobistego podczas wykonywania czynności zawodowych przez pracowników socjalnych, w tym pracowników terenowych, powinny być przeprowadzanie nie rzadziej niż raz na dwa lata. Rekomendujemy więc udział w przygotowanych przez nas szkoleniach w jednej z trzech opisanych powyżej form. Zachęcamy Państwa do kontaktu i dostosowania propozycji szkoleniowych do Państwa potrzeb.